I WILL RIDE I WILL FLY, CHASE THE WIND AND TOUCH THE SKY

Nu har det hänt. Dom ringde idag från jobbet i Sundsvall och jag fick det!! Jag är så jäkla glad så jag håller på att brista ut i tårar! Äntligen kan jag börja packa på riktigt, äntligen kan jag flytta ifrån Östersund för att aldrig se tillbaka igen! Aldrig mer behöver jag bo här, jag är så glad. Det här är början på mitt nya liv, en ny start. (Nu är det ju inte så att jag vill flytta här ifrån för att det är något tragiskt som har hänt eller så, jag har skrivit mer om det här )
Nä all lycka åt Annelie. Jag börjar nu på måndag så jag åker till Sundsvall redan på söndag, nä jag är för glad. Alldeles för glad, men jag förtjänar det. Jag kommer fira detta med att köpa ett par nya UGGs i Chestnut, fan vad trevligt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0