NYÅRSAFTON

 
 
Det nya året firades in i Ånge tillsammans med mina fina systrar, deras barn och ena syrrans kille. Vi hade supermysigt, syrrans kille gick och la sig med lillen och klev upp 3 min innan tolvslaget. Mina systrar ville bara äta massa efterrätt och jag drack bara en massa whiskey. Haha. Men förutom det så åt vi svingod tre-rätters-middag och drack gott vin, sen vid 21 gick vi ut och smällde raketer för barnen. Stackars Flixen vart så rädd så han grät och lilla Viktor skrek "Micke! Piing!" varje gång han tände på en raket, haha. Goungar. 
Sen efter att resterade gav upp (vid 02-03)  så tog jag och ringde en fin vän som sjukt nog var vaken, nykter och dessutom var ute och körde, så vi åkte en sväng och bara pratade.
Jag ville även (i fyllan och villan) åka förbi mormor och morfars hus och sitta på bryggan och vara djup, men vi fick helt enkelt vända tillbaka till Ånge när vi insåg att det inte var plogat ner till dom. Jaja, overall, supertrevlig kväll! Men nästa år så tror jag nog att jag drar till Vemdalen istället. ehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0