NITRO MYSTIQUE 2015

 

Fan vad fett. Jag har äntligen fått tummen ur och beställt en ny bräda!!! Alltså wohow!! Den som jag åker på är från tidigt 90-tal (eller äldre?!) och båda mina systrar och jag har lärt upp oss på den stadiga plankan. Egentligen så har jag velat ha en ny sedan ja, hur längesedan som helst, men har aldrig riktigt fått tummen ur att shoppa en. Men nu vart det lite mer en impulsgrej. Simon och jag satt och kollade på massa brädor sen hittade vi denna och det var kärlek vid första ögonkastet. Dock lite tveksam eftersom det var en Nitro och inte Burton som jag alltid velat ha. Meeeen, övertygelsen tog mig och jag klickade hem den. Det var ett superpaketpris så jag fick både bräda och bindningar för en bra peng. Så jävla taget. Så jag tog det. Den kommer till veckan. Awesome!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar din blogg Annelie!! :-)

2015-04-18 @ 21:21:46
Postat av: Anonym

Börja blogga igen! Miss you! 😉😉

Svar: Haha ååh! Det ser nog ut som om att det kan bli så snart! :D
EXECUTEBARBIE

2015-11-24 @ 06:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0