FASTAN ÄR ÖVER

 
Jag är glad. Så glad.
 
Anledning nummer 1, det är sista dagen på min Detox. Jag har alltså i 5 dagar levt på juicer, the och buljong och inte fuskat en enda gång!! Fast det har varit nära, har tom drömt mardrömmar om att jag har stoppat i mig massa annat. Sjukt. Men mja. I made it. Lagade tom massa god jävla mat som jag ska pressa i mig imorgon, en supergod soppa som jag fick från Linas Matkasse för ett tag sedan, smörstekte gnocchi som jag ska ha till min kyckling och ja. God mat. Tog inte en enda bit. Fan vad jag är stark, hade aldrig klarat det i vanliga fall. Så jag rekommenderar verkligen Detox till ALLA. Fantastiskt när det väl är över iallfall. Har aldrig längtat så mycket efter mat!
 
Anledning nummer 2, jag har börjat åka snowboard igen! Jag ramlade för några år sedan och slog svanskotan riktigt ordentligt plus bakhuvudet så pass att det svartnade (hade självklart ingen hjälm) och sedan dess så har jag tagit avstånd från det. Har för mig att jag åkte en gång efter det och då sög jag enligt mig själv, så jag la av. Men sen igår, åkte jag och Simon till Nolbybacken för ett kvällsåk och FAAN vad roligt det var! Kan inte fatta varför jag slutade. Amazing it was yes. Så nu är jag pepp som faaan på ett år av massa åkande!
 
Ah, glad är man \0/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0