THE BODY SHOP

Mamma och pappa skulle ner till stan idag så jag och Bimba tog och snålåkte med dom hem. Efter att jag dumpat både packning och katt for vi ut till Birsta för lite ärenden. Mamma ville in på TBS så inte tusan tackade man nej för att hänga med in. Det var då jag såg det, jag har varit på TBS i stan för att försöka hitta nykomlingen hallon som enbart funnits på webben förut, men där, i Birsta låg den. Jag skrek av lycka så tjejjen som jobbade där blev jättefövånad då hon aldrig fått en sån reaktion för ett body butter förut haha! Men vad ska man göra, jag har letat den i månader och nu är den äntligen min. Det bästa var väl att jag även hade rabatt på en hunka plus att man fick 70kr rabatt när man köpte två. Lyckat, babsolut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Silke

Åh, lär vara en underbar doft, verkligen!

Svar: Du, det är den verkligen!! I skrubben är det riktiga hallonkärnor <3
EXECUTEBARBIE

2014-09-05 @ 20:39:33
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0