SOUNDS LIKE A DREAM

 
 
Hemmaa! Solen skiner och det är sommarväder ute! Underbart. Insåg även nu när jag kom hem att det ser fördjävligt ut här hemma, haha alltså vad har jag gjort? Nä nu ska jag ägna några timmar till att städa, sen ska jag ut och springa eller gå till gymmet (bryter redan mitt schema ehe). Måste hinna färga håret också.. Hur ska detta gå? 
Jag kan även ta och visa min lägga för världen, har inte lagt ut några bilder på den för jag har varit så oklar. Det är jag fortfarande, men ja, nu är jag redo. Somsagt så blir det sen, nu ska jag stöka och spela musik i mina sketna högtalare som slutade fungera förra veckan. Jag måste berätta, vart så less.
 
Där satt man, nerpyst i soffan och skulle slå på en film. Så slutar ljudet fungera i högtalarna, så jag var tvungen att ringa på förstärkning som kom och hjälpte mig med att lyfta ner tvn från väggen och dra ur ljudkabeln. I all ilska av att jag nu måste lyssna på tvljudet så slängde jag ut skiten i hallen. 
Sen någon dag sedan så var jag supersugen på att lyssna på musik, så jag gjorde ett tappert försök att koppla in mobilen i högtalarna, och tro på fan att det skulle fungera då. I ena. Nä nu är det fan dax att köpa nytt. Har funderat på en soundbar, men jag vet inte. Det här klarar jag inte av mer, men det duger så länge. 
Tro mig när jag skriver det, det kommer bli ett sant nöjje att äntligen få bli av med dom. Aja, story told, nu ska jag stöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0