PHOTOBOMBING

 
 
Hemma efter 6km. Alltså vad hade hänt ikväll? Mina ben kändes som att dom vägde 50kg vardera!! Kan ha att göra med banpasset jag körde igår, men nä, det var inte alls kul att springa idag. Jag vart bara irriterad och arg på mig själv, ingen musik var bra heller. Haha, problem. Det går nog bättre imorgon. 
 
Nu ligger jag i soffan, nyduschad och har precis avslutat PH från Viaplay, så jävla underhållande serie. Ett glas vatten med blåbär och is har jag surplat på med och ville gärna fånga dess skönhet på bild. Men jag har en katt (som ni märker) som är en riktig linslus! Han skulle ha sugröret och så var det bara. Men snäll som man är så fick han ett eget han sprang runt med, lillbösen min♥

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt katt!

Svar: Han hälsar tack! ;p
EXECUTEBARBIE

2014-09-11 @ 12:41:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0