MIN FINA

När det kommer till min lägenhet så har jag ingen aning om vilket rum som har bäst ljus att fota i på dagtid eller kvällstid för den delen heller, jag har som inte tagit mig tiden att ta reda på det vilket är jäkligt tråkigt egentligen. Men ikväll så fick jag faktiskt lust att plocka fram kameran och testa att ta några kort på älskade Bimba i köket. Körde med egen vitbalans och lite olika inställningar och jag blev förvånat nöjd! Nu har jag mitt absoluta favoritrum (en så länge) som kommer att användas flitigt nu i vinter/höst när det blir så mörkt ute fort.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

vilken underbar katt <3

Svar: Ja han är så pysig! <3
EXECUTEBARBIE

2014-09-10 @ 10:54:31
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin katt! :)

Svar: Åh tack! Han är så pysig! :D
EXECUTEBARBIE

2014-09-10 @ 12:20:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0