DAGSFORMEN

 
 
Såhär ser jag ut idag. Det har hänt lite, men jag har fortfarande en lång väg kvar. Jag kan erkänna att jag inte riktigt har följt schemat med att springa 3 dagar och gymma 2. Det blir träning av något slag 5 dagar i veckan, men det beror som helt på vad jag känner för när det är dags. Men jag säger lite såhär, bara jag gör något! Ibland känns det som om att "det spelar ingen roll", eller "jag orkar inte", "en vilodag till". Men om jag väl tar på mig kläderna och tar mig ut, så blir det mer "Att jag höll på att strunta i det här", "fan vad bra det känns" osv. Nä, jag älskar den här livsstilen jag har börjat med! När jag har hållit på i månad så tänkte jag slänga upp alla bilder som jag tagit undertiden i samma inlägg, så att förvandlingen blir tydligare för mig! eheee
 
Nä, gymmet nu!

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Snygg! :)

2014-09-19 @ 13:39:13
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0