Dag 4.

Fan vad sjukt fort allt kan vända! 
Jag har varken tränat eller sprungit idag, men jag anser själv att jag har haft en god anledning att inte göra det.
 
Som det kanske märktes så var jag sjukt upprörd igår över stölden av mina skor. Det har jag varit idag också. Gick ner på det bemannade gymmet på stan för att få någon form av hjälp, men det vart ett ryck på axlarna och ett "tja fast, det är ju en allmän plats" med ett litet inslag av "skyll dig själv". Tackarr! Tänkte jag och drog in på Espresso House och köpte lunch. Kom på jobbet och pratade med en kär kollega och vän som också tränar i Skönsberg. Han hade varit där innan jobbet idag och registrerat att det stod ett par rosaaktika skor precis vid ingången, plus att det inte var någon tjej som tränade där då. 
Så efter att jag slutat samt varit på bolaget, handlat en klänning tills imorgon + lite annat behövligt så åkte jag till gymmet för att kolla.
Tro inte på fan att det faktiskt ÄR mina skor som står där på skohyllan! Ungefär som att någon bara ställt dom där så att jag verkligen skulle se dom. Jag norpade åt mig dom fort som f*n och stack där ifråån! Tralalaa glad Annelie.
 
En annan rolig grej, jag ringde försäkringsbolaget idag angående skorna men självrisken var högre än själva värdet av dom, tråkigt. Men då passade jag på att anmäl min gamla telefon som gick i bitar för ett tag sedan, 1500kr sätter dom in på mitt konto wihoooow! Och jag behöver heller inte lägga dom pengarna på ett par nya joggingskor \0/ amazing.
 
Aja, måste verkligen sova nu. 
Trackback
RSS 2.0