DAG 3

Jag är så jävla arg och ledsen. Varför tog jag inte bara min planerade springtur? Varför gick jag till gymmet ikväll? Det kostade mig mina nya Asics skor. 1300kr som jag äntligen la ut för att unna mig ett par riktiga springskor. Den största inspirationen till att jag började med mina löparturer igen. Någon tattare (betydelse: fattig jävel) tog skorna vid ingången i det öppna gymmet, om jag hade tittat dit då så hade jag sätt det. Men tyvärr så har jag inte så mycket uppsikt över skorna när jag tränar utan är mest fokuserad på att prestera bra. Alla ställer sina skor där, men mina vart självklart utvalda. Jag är så jävla ledsen, jag grät hela vägen hem. Jag grät för jag var så jävla arg och kränkt. Att någon fattig jävel som inte har råd att köpa eget, går runt i mina nya skor, som jag fick ha i 2 veckor. Tack för det. 
 
Det är polisanmält och imorgon ska jag ringa försäkringsbolaget samt gå till det bemannade gymmet i stan för att se om dom kan hjälpa mig. Jag vet tiderna emellan där dom snoddes samt att alla som går in/ut ur gymmet måste använda sitt passerkort som finns i deras system med namn och foto. 
Jag vet att jag kommer att få köpa ett par nya. Men jag har varken råd eller lust att lägga 1300kr till. Och jag funderar helt seriöst på att säga upp gymkortet och börja träna någon annanstans, jag vill inte alls gå dit igen. Tror dock att jag ska göra det imorgon, sätta upp en lapp och varna andra att inte lämna sina skor (där man ska lämna dom) utan låsa in dom. 
 
Nä nu har jag fått ur mig det här. Fyfan alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0