Dag 1.

Ja, nu är man hurtig minsann. Har börjat med löparturer på 5-6km (än så länge) och ska ta tag med träningen igen. Siktar på 3 turer xminst 5km/vecka samt 2 träningspass. Ja, vi får se hur det går. Det tokigaste är att nu uppskattar jag mer att vara ute och löpa än träning på gym/hemma. Det kom efter att jag gick och köpte mig att par snabba skor från Asics. Älskar dom. 
 
Nu är det dag 1 på mitt nya tänk och ska tvinga mig själv att kämpa på i 1 månad för att se vad det blir för resultat. Just nu ser jag ut såhär, inte så mycket muskler som syns längre och mer underhudsfett än tidigare, ja, vi får se. 
Nu när man ska gå in till 100% så känns det lika bra att dokumentera vad man käkar med, varför inte lixom? Sen blir det 1 proppa-i-mig-vad-fan-jag-vill dag i veckan. Den kommer jag längta till ehee!
 
Nä, dax att dra och träna, börjar jobba vid 18 igen \0/
 
 
 
 
Hittade förövrigt MASSA bilder på mig själv sedan förra året som ska ge mig inspiration till att klara det här nu!
 
 
 
 
 
 
 
FAN. Vad hände?
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Shit vad snygga kläder du har :D

Svar: Åh! Tack så jättemycket!! :D
EXECUTEBARBIE

2014-09-08 @ 16:07:51
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Yeah

Du är så grymt snygg Annelie! Du ska va stolt över dig själv med en sån killer body :-)

Svar: Jag bugar mig och bockar! Tack så väldigt mycket! ❤
EXECUTEBARBIE

2014-09-11 @ 01:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0