AUTUMN #1

 
 
Tog en liten prommenix med Bimba tidigare ikväll, lurvbösen♥
 
Snacka om att hösten närmar sig mer och mer nu. Löven är dock inte riktigt gul/orange/röda och härliga än, men om, vad ska vi säga, 2 veckor? Så kommer det bli riiktigt fina bilder till arkivet. 
Något annat som jag blir sugen på, när det är såhär mörkt och mysigt ute, är att beställa klääder! Fan, jag som ska försöka hålla igen. Men ett nya tjocktröjjor och skinnbyxor skadar ju aldrig, fan. Jag måste beställa kläder. Nu. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Niles

Dum fråga men vad kallar man de vita bären? Där jag växte upp kallade man dem smällbär för att de smällde då man trampade på dem :)

2014-09-19 @ 19:31:25
URL: http://theniles.se
Postat av: Jag

Wot!? Två månaders bloggtorka. Vill bli lite inspirerad av din träning igen, du e ju bara så skön :D //Ett fan ;)

2014-11-17 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0