STORSTÄDAREN

Ja, det vart ju inte riktigt så nurå att jag gick iväg på gymmet MEN. Jag har bara ätit nyttigt idag plus att jag bestämde mig för att storstäda lägenheten PLUS, att jag rev ut hela jävla klädkammaren som var lastad med kartonger och skit som egentligen har sin plats i förrådet en trappa ner. Så jag rev ut allt så det vart kaoz i lägenheten, sedan sprang jag, i trappen, 100 gånger i mina mjukis-shorts och tröja. Riktigt sassy måste det ha sätt ut.. Eller? 
 
Aja, nu är är allt i sin ordning iallafall och jag kan faktiskt hänga in kläder där!! Och nu har jag äntligen någonstans att förvara det som man-inte-riktigt-har-någon-plats-för-ratet som bara ligger och stökar.
Nä riktigt nöjd är jag över mig själv, disken är diskad, golven är damsugna och mitt sovrum är det mysigaste någonsin. Jag längtar verkligen tills jag ska ut till Birsta någon dag för att shoppa tapeter som ska upp där inne, samt sandpapper och färg till alla möbler jag ska måla! Åh, kuligt.
 
Nu är klockan ganska för mycket så, dax att hoppa i säng. Imorgon nalkas öppning på jobbet vilket betyder sluta halv 5, vilket i sin tur betyder hem och dra på sig gymkläderna. Nu finns det verkligen inget jag kan skylla på för att inte gå dit haha. 
 
Godnatt osv
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0