NU KÖR VI

 
 
Godkväll!
 
Om en liten stund nu, så fort som jag är klar här så ska jag dra på gymmet! Kläderna är på och peppen är funnen, lycka. Sen så måste jag också meddela att jag nu har tagit den "lätta" vägen till att få iordning kroppen till sommaren. Jag har nämligen beställt måltidsersättare från Modifast som ska räcka i 24 dagar. Iknow, iknow, inte bra, lathet osv. Problemet är att jag känner att jag inte har TID att få igång detta till sommaren, så jag får starta på det här viset nu. Efter 24 dagar då maggen är krympt så kommer jag att börja käka "normalt" igen, dvs ägg, gröt, mycket grönsaker osv. Så nu tänker jag passa på att träna innan paketet kommer, vet inte riktigt hur mycket vettig energi man får av dom där ersättarna, får helt enkelt testa och om inte annat ta prommenader/springrundor. Jag väntar med spänning. När paketet har kommit ska jag även springa iväg och köpa mig ett måttband, så att jag kan se vad som händer, vecka efter vecka osv. Kan väl vara gullig att publicera det här med, kul, då har man det sparat. Så blir det, japp. Aja, drar på gymmet nu, sen hem, laga mat som jag ska ha till lunch/middag imorgon och sen ska jag unna mig ett jävla bad med en massa jävla ljus. Fan vad fint. Svordom.
 
 
 
Paketet jag köpte innehåller allt detta, kostar 1090 riksdaler och går att shoppa här.
 
1 Modifast LCD Choklad, 8 port. 
1 Modifast LCD Jordgubb, 8 port. 
1 Modifast LCD Vanilj, 8 port. 
1 Modifast LCD Banan, 8 port. 
1 Modifast LCD Hallon, 8 port. 
1 Modifast LCD Kaffe, 8 port. 
1 Modifast LCD Potatis- och purjolökssoppa, 8 port. 
1 Modifast LCD Sparrissoppa, 8 port. 
1 Modifast LCD Gröna ärtor- och zucchinisoppa, 8 port. 
1 Modifast LCD Jordgubbsmousse, 8 port. 
1 Modifast LCD Chokladpudding, 8 port. 
1 Modifast LCD Vaniljpudding, 8 port. 
1 Modifast shaker med hällpip
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0