FET-TISDAG

Detta, är den bästa starten på dagen ever. Älskar havegrynsgröt!! Och speciellt med frusna blåbär och hallon till plus kokos! Gott och nyttigt. 
 
Och på tal om nyttigt.. Jag har som helt lagt av det här med träning och verkligen avstå från gotta när det bjuds. Så ja, nu har det hänt grejer.. Det känns, syns och märks att jag inte har rört på mig på ett tag. Så idag när jag gjorde denna superfrulle så tänkte jag "dag 1, nu kör vi!".
Sedan beställde jag, min sissy och hennes fästman hem lunch, biff med rödvinsås och potatisgratäng, persiljesmör och sallad med nå brödbitar. Ok, tänkte jag. Det är ok. 
Sedan när jag kom på jobbet så insåg jag att det var fet-tisdag. Semlor. Till förbannelse. Överallt. Jag lyckades hålla mig ifrån dom i 4h. Sen brast det. Jag tryckte 3 semlor. Jag gillar inte ens semlor!! Men dag 1, jag hade tagit en ganska onyttig lunch, kände att det var lika bra. Så jag lät semlorna flöda. Jag hade lätt kunnat äta en till på vägen hem, men jag skulle troligtvis ha spytt då haha. 
 
Imorgon är det nya tag. Jag slutar kl 18:00 imorgon så då ska jag till gymmet. När man väl böjar där så kommer även disciplinen, imorgon kör vi. På riktigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0