BRA DAG

Idag har jag varit igång länge vill jag lova! Klev upp vid 10, badade, stekte bananpannkakor och har gjort kaffe nu i den nya perkulatorn som jag fick låna av syster då dom har köpt en ny! Så nu är det adjöken till äckligt pulverkaffe och tjena Bistro! Så glad, nu kan man unna sig en kopp av livets goda innan man går på jobbet och får dricka deras snusk-kaffe. 
 
Igår så vare ju tänkt att jag skulle baka cupcakes och massa annat, tror ni jag gjorde det? nope. Var så slut efter 7 dagars jobb så jag parkerade mig i soffan och upptäckte Viaplay! Netflix, släng dig i väggen! Medans jag låg där och unnade mig ingenting så tog jag och inspekterade en av tv-dosorna och märkte att det fanns en 3D-knapp som konverterar om 2D till just 3D! Jag vart helt frälst så varje program och film jag igår vart i 3D, sjukt coolt. Jag trodde att jag var tvungen att hyra en 3D-film eller nått för att kunna utnyttja den funktionen men icke! glad glad.
 
Nä nu ska jag göra ett ryck, börja baka mina cupcakes, städa och gå ut med Bimba i finvädret!
 
Ha en bra dag osv.
 
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

det där såg sjukt gott ut :D

Svar: Det ääääär det! :D
EXECUTEBARBIE

2014-03-08 @ 12:14:11
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: felicia

ser väldigt gott ut!

Svar: Det är det vill jag lova! :)
EXECUTEBARBIE

2014-03-08 @ 14:40:01
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0