THE RAIN WILL FREEZE, AND SNOW WILL FALL

 
 
Vilka lökiga lediga dagar jag har haft nu.. Jag har bara gått ut för att handla och jag har inte rört på mig i träningsväg alls, haha! Det kan ha med att göra (kanske bara skyller ifrån mig) att jag jobbar helg och det betyder att jag kommer att jobba i 7 dagar i streck så på något vis resonerade jag att jag helt enkelt inte ville ödsla energi på att träna i 1timme. Haha, så dumt. Så imorgon, efter att jag har slutat, så ska jag ta mig till gymmet. Jag antar att det känns jobbigt nu för att jag är inne på typ 3dje veckan, det är ju vanligtvis då man ger upp.. Aja, bara att kämpa på. Snart är det lön också och flytt, yey!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0