HUMPTY DUMPTY

Min morgon kunde ju ha börjat lite bättre kan man väl tycka, men icke. Tappade ut typ hälften av alla mina ägg, vilket känns superbra nu när jag bara äger 50kr och det är 13 dagar kvar till lön! Japp, jag har gjort av med typ alla mina pengar på nya läggan, på något sätt så måste jag ha glömt bort att jag faktiskt har ett liv jag ska mig igenom också och då kan det vara bra att ha lite cash haha.. Aja, det ordnar sig.
 
Idag är det lördag! Och denna helg har jag bestämt mig för att göra absolut INGENTING för en gångs skull. Igår låg jag i soffan och hade min ätardag (äter snask 1 dag i veckan samt vilar från gymmet då)! Kan ha varit det härligaste jag gjort på länge, min moster jobbade kvällen också så jag var alldeles ensam, egentid♥
Idag däremot så ska jag faktiskt få lite saker gjorda. Jag ska börja med att gå ner och tvätta lite kläder, sen tänkte jag faktiskt dra mitt strå till stacken och städa lägenheten, sen ska jag lämna in ett paket, dra iväg och träna, hem, göra middag, duscha och lägga på en härlig ansiktsmask, tända lite ljus och mysa ner mig i soffan till en film. En riktig jag-dag med andra ord. 
Och den börjar, nu.
 
Förövrigt, nu kan vi börja nedräkningen på riktigt.
21dagar kvar tills jag flyttar till min egna lägga! Längtar♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0