HAAAIIIIIR

Wii, titta vad som kom med posten idag! Eller rättare sagt, kolla vad mor och far droppade förbi här som dom hämtat ut i Ånge! Jag är ju som folkbokförd där fortfarande och ska väl ta och ändra det till min nya adress snart.
Haha, alltså jag har inte tvättat mitt hår sedan jag var i Ånge senast och när var det, nyår? Mitt balsam glömde jag där och det var knappt en dusch kvar i den och jag kan som inte använda vilket balsam som helst då mitt hår är lite speciellt. Kvarts-afrikan-kvalité.. Som tur är så kan heller inte mitt hår bli fett pga det, så det ser inte smutsigt eller äckligt ut, det är väl mest bara en känsla. Sedan så brukar jag bara tvätta mitt hår en gång i veckan också, eftersom att det är det absolut bästa för detta hår. Aja
 
Jag har även tagit tag i lite viktiga saker och ting idag! Tog nämligen tag i det här med bredband till nya läggan. Blev fiber 100/100 via T3, fick det även till ett väldigt bra pris då man fick det för halva i 6mån. Nöjd är jag javisst. 
Sedan så hade jag även tänkt att fixa det här med elen, men då hade Sundsvalls Elnät stängt klockan 16 idag så får ta och ringa imorgon istället för att få det där jäkla anläggninsidt. Sen så är väl egentligen allt fixat? Skulle ifs vilja få tag på fastighetsskötaren så att jag vet hur jag ska göra med nycklarna.. Flyttar som in på en lördag så skulle ju gärna vilja ha dom innan dess! Jaja, på måndag ska han vara tillbaka så får ringa då. Fan, inte långt kvar nu, 16dagar, sedan så flyttar jag äntligen till min egna lägga. Fan vad skönt det ska bli, mitt egna ställe, egentid, trådlöst internet, min nya inredning, inglasade ballen. Wii♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0