COSYBOSY

åh, vilken dag. Jag har städat HELA dagen. Från 3 till halv 9 på kvällen och sedan varvat det med att springa med tvätt upp och ner i trappen. Ja, så det fick bli mitt träningspass idag.. Jag kör fullt ut på gymmet imorgon istället. 
Efter jag vart klar med allt så ställde jag mig och stekte biffar med fetaost och åt en jävligt härlig sallad till det, fan vad goda dom blev. Jag brukar alltid vara så jäkla feg när jag kryddar, så jag tänkte denna gång att äh, nu jävlar. Så jag tömde i krydda och satan så goda dom blev. 
Efter det har jag bara legat nermyst i soffan med massa tända doftljus och kikat på film. Tänkte även passa på att ta mig lite "lördagsgodis" dvs, farmors hemmagjorda saft! Så god♥
Nä, ska nog ta mig den där saften och blåsa ut ljusen nu, vore dumt att elda upp katterna om jag skulle somna i soffan..
 
Imorgon taggar vi för gym!
 
Godnatt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0