ÅRET 2013

 Vi ses aldrig mer 2013, 2014 jag välkomnar dig♥
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag bestämde mig för att lämna Östersund för gott, så jag sa upp min lägenhet och planerade min uppsägning utan att jag skaffat något nytt. Jag hade då velat i flera månader fram och tillbaka just eftersom jag inte hade hittat något nytt. Så jag sa upp lägenheten och sökte verkligen ALLT i Sundsvall. Jag sa tillslut upp mig från mitt jobb i Östersund och kort därefter så fick jag mitt jobb på Telia i Sundsvall. Snacka om jag vart glad. Jag flyttade in hos min moster i Oktober och bara efter 1 månad så fick jag mig en lägenhet som jag flyttar in i 1 Februari i år. Bästa beslutet jag fattat i hela mitt liv.
 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Upp och ner. Jag har fått arbeta mig upp från motgångar och förändringar. Jag har gått från att vara världens lyckligaste till att sitta och gråta varje dag och känna mig helt tom. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna må som jag mår idag, jag känner mig helt fantastisk och jag kan knappt vänta på vad 2014 kommer att ge.
 
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Dagen då sista flyttlasset från Östersund gick, har aldrig kännt mig mer fri.
 
 
 
 
Vad är din största framgång 2013?
Gud vad svårt, det känns som en riktig intervju fråga, haha. Men min största framgång 2013 är att jag kunde bevisa för mig själv att jag är så jävla bra, i alla lägen. Kärlek och respekt till mig själv \0/ Ah just, jag vågade äntligen göra min Septum-piercing! Så nöjd, sedan så är jag även så sjukt glad över att Olle tvingade med mig till Sushi Bar, vet inte om det är en framgång, MEN, jag älskar sushi.
Jag gick även ner 13 kg, vilket är det jag är mest nöjd med. 
 
 
 
 
 
 
Bästa köpet?
Oj, det måste nog vara.. Min ljuskrona och sänghimmel som jag ska ha i nya läggan! och min surfplatta, det går inte en dag utan att jag använder den, haha.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning. Jag ljuger inte om jag säger att jag har lagt ut ca 30 000kr på heminredning detta år som ska stå i min nya lägenhet och det är för att jag inte engagerade mig i stort sätt alls på att inreda mina tidigare lägenheter i Östersund, det vart liksom aldrig ett riktigt hem. Men den här lägenheten kommer verkligen bli underbar, bara min, mitt eget. Av mig.
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner som har stöttat mig och funnits för mig och fyllt mina dagar med skratt, haha fan vad poetiskt. Men det är dom som verkligen har gjort mig riktigt glad, jag älskar er♥
 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oj, det är många. 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Magnus, Linnéa, Emelie, Marina, Hanna, familjen och Yrjas.
 
 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Jajjemensan!
 
 
 
Vart reste du under 2013?
Det vart ingen utomlandsresa för mig, men en tripp till Stockholm och en underbar resa till Göteborg hann jag med.
 
 
 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Mina vänner i Östersund, efter att jag flyttat in så hoppas jag på att vi alla kan ses hemma hos mig för flera äventyr♥ 
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag hörde av mig till mina vänner för att bjuda på fika, men alla hade något annat på gång. Så jag stekte mig lite Oxfilé och åt min rulltårta som jag bakat kvällen innan och då knackade det på dörren♥
 
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mycket, jag önskar att jag inte skulle ha varit så blind och dum. Sedan så är det egentligen inget mer jag önskar till det bättre, jag tog mig igenom skit, jag levde, åkte ner och rockade Göteborg, jag hade sjukt många roliga utekvällar och en avslutningsvis underbart rolig utekväll med mina kollegor på mitt tidigare jobb.
 
 
 
Vem saknade du?
Simba, när jag skulle åka till Göteborg så var jag ifrån honom i 4 dagar? Jag grät första natten i 2 timmar rakt av, av, haha så patetiskt. Men vad ska jag säga, jag älskar min lilla lurv.
 
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Oj, jag lämnar namn utanför så att jag slipper glömma någon!
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Annelie, nu kör vi! Du ska skaffa dig din drömkropp, du ska leva livet och blicka framåt! Du klarar fan allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0