5 DAYS

Ja nu är det ju tisdag, så det betyder att det är 5 dagar kvar tills jag flyttar! (Förhoppningsvis) får reda på det på torsdag eftermiddag om jag får nyckeln redan då eller om det blir på måndagen.... Det beror på om nuvarande hyresgäst är klar med flytten osv. Så egentligen borde jag sikta in mig på måndagen så att jag inte blir så besviken. Aja, men här räknar jag med att det blir på lördag! 
 
Allt är iallafall fixat nu inför flytten, el, bredband och hemförsäkring! Något annat var det väl inte? Egentligen borde jag veta, jag har ju som flyttat 3 gånger på typ 1 år. Det här blir min fjärde gång haha! Helt sjukt, jag gillar det här med att röra på mig misann, men nu dröjer det innan jag flyttar igen vill jag lova!
 
FÖRÖVRIGT! ! (Mycket text nu) Så fick jag tag på min dröm-tvbänk som jag har letat efter i månader! Varje gång den har kommit ut på blocket så har den alltid lyckats att blive såld.. Men sen så förra veckan så kom den ut för ett lite högre pris så den låg kvar så pass länge (till löning) så jag köpte den och hämtade den i fredags!! Så jävla glad är jag, den är verkligen helt prefekt och när allt har ställts iordning i läggan så ska den slipas och målas viit! Det kommer verkligen bli superbra. Speciellt nu till min stora, nya, underbart vita Samsung 55" 3D -tv haha! Jag beställde den ikväll,  så jävla nöjd.
Planeringen ligger i att jag även ska shoppa mig en diskmaskin nästa månad (har redan en fullstor, men får bara plats med en 45cm, såklart) och om jag får råd, köpa ett vitt barbord med 2 stolar som jag ska ha i köket redan denna månad. Krockar dock lite med att jag nog måste köpa två extra Kajsa-stolar till mitt matbord så att jag får 6 stycken. Vore roligt om alla kunde få plats vid matbordet på min inflyttningsfest! Problemet är även att dom är slut på Mio, så jag måste ringa dit och höra om dom kan få hem två stycken tills innan den 22/2, om inte så skjuter jag på det tills nästa månad.
Haha det är fan mycket kvar att handla,  jag vill som bara ha allt klart nuuu!
Menmen, var sak har sin tid. 
 
Godnatt på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0