VAD BLIR DET FÖR MAT?


Dagens middag! En smarrig makaronipudding, denna kommer jag äta av länge. Så mycket mat♥ Jag hittade ett recept som jag gjorde om lite, enjoy.

Du behöver: 1 purjolök, 1 tomat, 2 krossade vitlöksklyftor,1 paket bacon, smör till stekning.
Till äggstanningen: 3ägg, 3dl mjölk, salt & peppar.

Gör såhär:Koka makaronerna efter koktid. Hacka purjolöken och baconet och stek med smör tills det har fått lite färg. Vispa lätt ägg, mjölk, salt & peppar i en skål. När makaronerna är klara, stek dom i någon minut tillsammans med baconet och burjolöken. Hä sedan över det i en ungsform och häll sedan över äggstanningen. 
Ha puddingen i ugnen i 30-40min i 200grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0