TIME PASSES SLOWLY

Idag har lag legat hemma och snorat ner soffan min soffa.. Jag känner mig dizzy och nosen svider. Har varken nässpray eller piller så det är riktigt trevligt. Är även inne på sista toarullen så det får bli till att krypa iväg på affären sedan. 
Innan dess måste jag spara massa energi så jag tänkte lägga upp bilder och berätta om min underbara vistelse nere i Göteborg! Jag mår så jäkla bra efter den, jag har gjort så mycket. Weyy. Det vart dock inte så mycket bilder, för jag hade helt enkelt så jäkla kul att jag glömde ta massa kort, men jag fick några minnen bevarade iallafall.♥
 
Förövrigt så hade stina den finaste tekanna jag någonsin sätt! Jag var sekunder från att packa med mig den hem morgonen då jag skulle åka ehe.. Mitt sökande fortsätter, efter den perfekta tekannan. Denna var perfekt, men det finns någon annan där ute för mig och jag ska hitta den. Om det så är det sista jag gör. Mark my words.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0