THIS PLACE IS ABOUT TO BLOW

Ligger i sängen och försöker sova, men jag är helt igenpluggad av slem överallt. Så berättar om min kväll istället. 
Jag började ju kvällen med att göra makaronipudding som jag åt framför 6an. Sedan testade jag på att lwka med slutaren, bländaren och ison på kameran plus några nya redigeringar som jag lärt mig i photoshop cs6. Så halva kvällen gick åt det. Sedan hoppade jag in i duschen och slog på en film, World War Z vart det. Helt ok film. Jag tände även ljus överallt i min lägenhet och drack en kopp te med öppet vädringsfönster så att jag kunde ligga och lyssna på regnet samtidigt. Nu ligger jag även och lyssnar på stormen som lever om, måate gå och stänga vädringsfönsterna, annars kommer jag aldrig kunna sova. 
På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0