TESMULORNA TAR ÖVER MITT BORD

Ja bilden till det här inlägget beskriver min kväll. Jag har legat som Gollum och myst under filten, tillsammans med en kopp te, Iron Man3 och heminredning som jag drömde mig bort i. Jag fastnade som helt i det så jag hann inte göra min budget för denna månad som jag hade tänkt göra, träna gjorde jag inte heller.. Det ska jag göra imorgon, nu har jag haft min "slappdag" för denna vecka. Jag ska även gå till djuraffären imorgon samt hämta något spjälsängsskydd som min syster har handlat av någon här. Funderar även på att köra två flugor i en smäll, alltså byta om till mina löparkläder när jag kommer hem ifrån jobbet och springa en runda så jag kommer ut vid djuraffären, shoppa där och sedan hämta skyddet. Det låter som en bra plan. Sen blir det till att göra budgeten. Det kör vi på, yes we'll do Mr.Frodo.
 
Nu ska jag försöka somna, Simba leker med sin aktiveringsboll som skramlar och låter, men han kommer väl snart ovh lägger sig förhoppningsvis..
 
Puss och godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0