SMILE, JUST SMILE

 
Ja, sådär ja. Då ligger man i sängen ännu en söndagskväll och funderar över livet. Varför är det så att man har så mycket intressant att tänka på precis innan man ska sova? Haha, jag får sluta upp med att låta så jäkla djup hela tiden, jag är ju inte så som person. Eller är jag det? Det får jag fundera ut en annan gång. Tänkte ta och planera morgondagen istället, det är mycket roligare!
 
Efter jobbet imorgon ska jag springa hem och byta om till mina löparkläder och ta en rask promenad upp till djuraffären med förhoppningen att hitta någon blötmat som Simba gillar. Han ratar i stort sett allt som jag ger honom nu, så jag har två allternativ kvar nu känner jag och det är att testa med Royal Canin (som är mitt sista allternativ på djuraffären och dessutom inget jag vill ge han då jag tycker det är onödigt dyrt för ett foder fullt med spannmål). Eller så får jag helt enkelt köta på BARF - Biologisk Anpassad Rå Föda. Alltså rå kyckling, fisk, nöt och fläskkött. Tänkte faktiskt ta och fråga på ica om dom har frysta hjärtan av olika slag, det vore ju den ultimata kosten för honom, men vi får se, tänkte ta och läsa in mig mer på det imorgon. 
Sen ska jag iallafall hem och rensa ut saker jag ska sälja här hemma, träna och slutligen göra middag som kommer bestå av stekt sej med kokad potatis och dillsås, satan så gott! Trevlig måndag,  javisst. 
 
Men nu är det dax att släcka lampan och tämja in håret i en snodd. Godnatt
 
 
Mitt tokiga hår.. Längtar tills jag får hem min nya olja och balsam som jag har beställt från Lyco, då ska det tvättas och smörjas in minsann!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är seriöst helt förälskad i headern på din blogg!! Riktigt snyggt! Resten av bloggen ser förövrigt inte heller så dum ut ;)

Svar: Men gud vad glad jag blir!! Tack så mycket! Din blogg är inte så tokig den heller. :)
EXECUTEBARBIE

2013-09-30 @ 01:32:18
URL: http://supremelook.blogg.se/?tmp=264104

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0