POOR RIDERS

Gud vad skönt det är att verkligen göra ingenting en hel dag efter en utekväll. Jag har legat i soffan med täcket hela dagen och bara glott på Bleach. Det ända som har varit, eller som är, dåligt med idag är att jag i stort sätt inte har ätit något.. Jag gjorde iordning fattiga riddare, te och vatten som jag mummsade på tidigare, sen har jag bara ätit upp godiset som följde med i goodiebagen. Det skulle ha varit så jäkla gott att trycka en pizza eller kebabrulle, men jag har i stort sätt inte råd att lägga pengar på "onödiga ting". Så jäkla roligt det är att bo i en svindyr lägenhet. Verkligen. 
Tänkte först att jag skulle gå och handla och baka mig en egen pizza, har typ allt hemma till det, men jag orkar verkligen inte ta mig utanför lägenheten. Jag hade även planerat att gå ut och fota lite höstbilder i det fina vädet tidigare idag, men. Icke. Åh, jag är så hungrig.. Måste äta något. Nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0