NOBODY KNOWS WHO I REALLY AM

Wey, jag ryckte upp mig. Duschade, smorde mig, och har gjort iording mackorna tills imorgon. Gud så goda dom är. Jag fick tom två över som jag gjorde iordning och åt till middag, delicious! 
Det känns som en tradition att äta dessa mackor när man ska åka iväg långt, mamma och pappa gjorde alltid dessa när vi skulle åka iväg med tåget till Arlanda för en utomlandsresa eller när vi åkte för att hämta hem Payson. Synd bara att jag får njuta av dom själv denna gång, haha. Men vem vet, jag kanske blir värsta homie med någon medpassagerarna som jag kan bjuppa? Vem vet. Nä, nu måste jag packa!! Men jag orkar inteeeeee.. Vad ska jag ha på mig när jag åker? Mysdress? Chinos? Finklädd? Är det sommar där nere eller höst som det är här? Så många val.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0