NELLY HIGH HEELS

Har gjort om lite i bloggen, ny header och skapat lite nytt i menyn. Fun Fun. 
 
Tänkte även ta och berätta om min kväll igår.
Jag var helt slut igår efter vinkvällen i fredags, så jag låg hela dagen. Jag hade planerat att jag skulle hinna städa, duscha och fixa mig innan Hanna och Emelie skulle komma, men jag misslyckades. Hemmet var stökigt och jag stod och grejade med håret när dom kom.. Men jag drog några drag med damsugaren och plockade på så det vart bra ändå. 
Eventet började kl 21 och vi hade planerat att gå ner en stund innan för att vara en av dom 100 första, så vi sög i oss vinet och drog ner vid 20:20 för att köa. Emelie försökte få någon form av uppfattning om hur många som stod framför oss, så vi höll tummarna att vi skulle vara 3 av the lucky ones. Det var vi!♥ Så vi fick oss en goodiebag, drinkar och även välja ut ett par skor som skulle skickas hem till oss. Weyy. 
När klockan var runt 22 gick vi hem till mig igen och drack mera vin och sedan vackade vi tillbaka till G3, eventet var slut när vi kom, men vi stannade kvar och dansade, umgicks med gamla vänner och drack öl och drinkar. Det var en riktigt rolig kväll bortsätt ifrån att jag lite ångest idag, men det ingår väl när man går ut antar jag? Det är inte överdrivet, men bara lite. Nä, tack tjejjer för en sjukt rolig kväll!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0