LIKE A PILL

 
Eftersom jag alltid misslyckas med att gå ut och fota dom efterlängtade höstbilderna jag tjatar om dagligen (känns det som) så har jag nu tagit med mig kameran på jobbet så att jag kan fota innan jag kommer hem. Annars blir det bara att man stannar inne och leker med kameran istället för ute.. Längtar verkligen tills jag ska hem nu, innan man vet ordet av det så är hösten i stort sätt över och alla fina löv har fallit. Nu kör vi. Wey
 
Förövrigt så kommer mina bilder se olika ut och ha olika typer av redigering just nu för jag håller på att testa mig fram med massa olika inställningar och redigeringar. Så det är därför vissa bilder är i sämre och vissa i bättew kvalité.
Yes, thats why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0