IT'S MY PARTY

Så, då var alla bilderna publicerade.
Funderar på att gå och börja packa nu, åker ju hem 20över7, är dock klar med all packning egentligen, är bara tvätten jag väntar på. Sen orkar jag inte göra någonting heller, vilket jag inte har gjort på hela dagen. Jag gick ut igår. Jag vart full. Väldigt full. Jag dansade. Drack drinkar. Jag somnade sittandes i en trappuppgång i väntan på skjuts hem av mamma som kunde mamma komma och hämta mig typ halv 5 på morgonen haha. 
Det sjukaste var också att jag gick på mittis själv? haha, men jag hade jäkligt kul ändå. Mår dock skit nu, huvudet pulserar och kroppen är helt slut. Ångesten är borta iallafall. Jag brukar inte få det när jag dricker, men det var väl välförtjänt. 
Nä, dax att packa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0