IM BLUE DA BA DEE DA BA DIE

 
Helt blå är jag idag, borsätt ifrån bootsen som bryter av i svart. Plus mitt hår som ser svart ut normalt men som ibland bestämmer sig för att lysa rött? Så märkligt, men jag vägrar färga, vill se hur länge jag kan behålla det såhär, skulle faktiskt vara roligt att se hur min riktiga färg ser ut och framför allt, hur jag ser ut i den. Jag är ju mörkblond egentligen och min lugg är blond, så sjukt. 
Ah just, skjortan är från Gina tricot och jeansen från HM. Jag hatar den här skjortan egentligen, den satt bra förr men nu är den alltför pösig "oh nej".

Kommentarer
Postat av: Felicias mode

Vilken härlig skjorta!! :)

Svar: Ja den är oerhört skön! Synd bara att den är lite vääl pösig! Förövrigt, älskar din väst från HM du har, verkligen supercosy! :)
EXECUTEBARBIE

2013-09-30 @ 13:57:18
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: Felicias mode

Sv: åh tack så jättemycket! :)

Svar: Detsamma! :)
EXECUTEBARBIE

2013-09-30 @ 14:14:52
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0