I KNEW

Fan. Vad dum jag är. Jag har varit helt inne i mitt och inte tänkt på att jag åker till Göteborg om två dagar. Jag har varken packat eller planerat någonting! Jag förstår inte,  nu känns allt sjukt ostrukturerat och det finns inget värre, speciellt inte nu när jag ska åka själv och allt ansvar är på mig.
Sedan så kommer mina föräldrar och hämtar Simba idag istället för imorgon, vilket gör mig stressad och ledsen. Jag kommer att vara utan honom så länge plus att jag nu måste sova två nätter utan honom. So sad. Så jag måste idag, över lunchen, planera in och packa för hans lilla "semester" plus min. Jag blrjar få ont i huvudet. 
Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag göra iordning och äta på tåget? Kommer jag att fatta mig på tågbytet i Stockholm? Bra gjort Annelie. Nä, jag måste börja planera NU. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0