HOPE IS A WALKING DREAM

Så, det klassiska dax-att-sova-inlägget.
Jag har inte gjort så mycket ikväll. Var ute och fotade himmelen och satt sedan i soffan och åt makaronipudding-rester medans jag redigerade bilderna, Family Guy var även med i bakgrunden och myskläderna var på, så det var riktigt trevligt. Sedan övade jag att ta bilder i mitt sovrum med taklampan som ljuskälla, för att känna av vilken inställning jag skulle ha när jag var framför kameran istället för bakom den. 
 
Jag har förövrigt tänkt på att jag ska ta och skriva upp i bloggen vilka inställningar jag haft när jag tagit vissa bilder osv. Just nu skriver jag bara vilken kamera och objektiv jag använder. Vilket alltid är detsamma då jag älskar mitt 50mm. 
 
Fan, jag vill bara vara bra nu, veta allt nu. But I don't. Tycker ändå att jag redan har lärt mig sjukt mycket sedan jag började använda manuella inställningar. Skulle aldrig kunna gå tillbaka till TV igen. Rekommenderar det, starkt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0