GO DARK, GO ALL IN

Då ska man gå och lägga sig, helt ensam, utan min lilla gosboll i sängen. Gud, jag börjar bli så stressad över allt. Jag skulle egentligen ha skrivit en lista ikväll över allt som jag ska ha med mig, men jag fastnade framför en asgrym serie som jag har börjat kollat på. Bleach, jag har sätt 4 avsnitt nu och är fast. Jag tänker inte försöka förklara den, det kommer bara låta fjantigt. Typ som när man ska försöka förklara Transformers för någon som inte har sätt dom, det låter väl typ såhär: "Det handlar om onda och goda robotar från rymden som transformerar sig till bilar" 
Så jag skippar det, men sjukt bra är den. Håller dessutom på att ladda ner alla 10 säsonger så det blir perfekt att titta på när jag åker tåg på torsdag i 9timmar. weyy
 
 
Lekte med kamerablixten lite medans jag pyste i soffan med min Orangina. Trevligt det, javvist.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0