GIMME A MAN AFTER MIDNIGHT

Weey jag klarade av tågbytet i huvudstaden utan att behöva fråga om hjälp! Duktig tjej. Jag fick däremot hjälpa en stackars kvinna att hitta till hennes spår, dock så såg jag att hon gick fel ändå men jag hann inte stoppa henne.. Hoppas verkligen att hon kom med på rätt tåg. 
 
Så nu är det drygt 2timmar innan jag är framme. Det absolut första jag ska göra är att byta kläder, jag är klädd för höst och här nere i söder är det fan sommar. Solen har stekt på hela dagen och det har varit klarblå himmel,  trevligt det.
 
Så vad ska jag nu göra i fina Göteborg? Jag ska träffa och bo hos min kära vän Stina under dessa dagar, ikväll blir det till att tagga för utgång och imorgon blir det Liseberg. Sedan så ska jag även träffa en "internet-telefon vän" som jag har pratat med i 8år. Vi pratade jättemycket om att vi skulle träffas när jag var runt 15-16 men det blev aldrig av. Så nu när jag ska ner till Götet så bestämde vi oss för att träffas för första gången. Fan vad sjukt. Jag blir så jäkla nervös när jag tänker på det, så jag undviker det lite.. Vad säger man? "Här är jag!" Haha, tokigt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0