FUZZY DOOR

Dessa senaste dagar har nog varit dom sämsta i hela mitt liv. Jag fick hem mitt nya vita överkast till min säng i fredags, men jag visste inte riktigt om jag ville behålla det så jag la på det på sängen över lunchen och tänkte ha det på tills jag kom hem för känna hur det kändes osv. Det var så dyrt (800kr) så jag ville verkligen vara säler på att jag gillade det. 
När jag kom hem, 4h senare så möttes jag av en supermysig Simba i dörren. Så jag plockade upp honom och gick mot sovrummet för jag ville pysa med honom i sängen på det nya överkastet. Detta vad var jag möttes av. Simba hade på 4h fått för sig att hoppa upp på diskbänken, ta en matpåse och släpa med det tillbaka till sängen där han slet sönder den på det nya vita överkastet. Så, ja. Jag behåller det. Fun
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0