FROM LYKO WITH LOVE

Äntligen har mitt paket från Lyko kommit! Det innehåller ett balsam och en olja från REF.
 
Oljan har jag använt tidigare (smyglånat från min mor) och den är verkligen superbra, den är dryg, doftar i en underbar kokosdoft och håret blir mjukt och fint. Enda nackdelen är väl egentligen att den är lite dyr, men jag tycker att det jämnar ut sig då den räcker så pass länge. Den är på 50ml, kostar 219kr och finns HÄR.
 
Balsamet har jag ingen aning om, jag antog att det var bra helt enkelt med tanke på att oljan är super. Får se ikväll efter tvätt om det är något att fortsätta med. Sedan så var det även ett plus att det är sulfatfritt osv. Haha, insåg även nu att jag skulle ha beställt 551 istället för 543, då 551 är för mer skadat hår och 543 är mer för reda ut och tillföra håret fukt. Jaja, jag får helt enkelt använda slut på detta och sedan shoppa ett nytt, det lär ju vara samma funktion? Med mitt hår behövs det oerhört mycket fukt då det är afroinslag i det. Därför jag också bara tvättar det 1gång i veckan, det behövs inte mer, sedan är det bara bra för håret att inte tvätta det för ofta (det blir billigare också) Synd bara att det kommer ta en stund innan jag kan shoppa det rätta då detta kommer räcka i minst 2 månader för mig, haha jaja.
Balsamet var inte så fasligt dyrt heller, 149kr för 250ml finnes HÄR.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0