DUSTY COONS

Hemma igen efter en trevlig helg i Ånge. 
Jag är så jäkla glad, jag fick massa fina presenter som jag kunde placera ut i lägenheten. Bla 2 orkidéer (kärlek, älskar verkligen orkidéer) en i en rosa kruka som jag placerade i sovrumsfönstret tillsammans med ett rosa skogsbärsljus och den supersöta drömfångaren som jag fick av min syster och hennes kille. 
Sen hittade jag även ett virkat överkast  (!!) som jag har letat efter som en galning på internet. Det pryder min säng så vackert nu, hittade även ett par spetsgardiner som jag har i köket. Det är så mysigt här nu, vill inte flytta längre haha. Klart jag vill.
Fan vad glad jag är, vilken trevlig kväll, jag har bara suttit framför datorn vid matbordet, haft tända ljus överallt och musik. Riktigt trevligt det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0