DIE MY DARLING

Är jag förbannad eller bara less? 
Jag kommer hem till Östersund vid halv 9 och det blåser isvindar. Allt jag har på mig är ett par mjukisbyxor och en tröja. Jag står utanför porten och Simba är otålig och skriker. Jag letar efter hemnyckeln i väskorna, men hittar den inte någonstans. Jag blir förbannad. Kollar väskorna igen innan jag ringer till Akelius och blir kopplad till dom som låser upp dörrar. Får även veta att kalaset kommer att kosta 500kr och att jag måste ha dom kontant!! Så där står jag, med packning, en skrikande Simba, huvudvärk och isande kyla. Jag blir så frustrerad att jag håller på att börja gråta. Sedan ringer jag till Magnus som skjutsar mig till en bankomat, sedan ringer jag killen igen och han säger att han inte kan komma förens efter 30min. Så jävla less. 
Han kommer, låser upp och skiver papper. Jag ber även om ursäkt för min frustration som jag tog ut över honom tidigare. Sedan börjar jag packa upp väskorna och håller andan att jag inte ska hitta nyckeln. Vilket jag självklart gör. I tvättpåsen. Bra kväll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0