BUY BUY BUY MY DARLING

 
Åh, jag har en sådan nackspärr. Har legat i soffan allt för länge nu, tänkte ta och plocka undan nu och gå och lägga mig. 
 
Har dock funderat på massa saker kring mitt liv nu, oj, inte så djupt menat, men angående flytten till Sundvall. När ska jag börja packa? När hämtas mina möbler? Besiktning? Nä, så rörigt. Imorgon ska jag iallafall ta och ringa och boka tid för en besiktning, så jag har det datumet klart. Då kan jag börja planera utifrån det när jag ska börja städa/packa osv. Putsa fönstrena måste jag göra nu innan det blir frost också, aah. Nä, det fixar jag nu i veckan. Det blir trevligt. Ska även ta och handla lite andra rengöringsgrejer också, sedan prata med min far så att han kan fixa hit massa flyttkartonger. Då kan jag börja lite smått med det som finns i förrådet/klädkammaren osv.
Sen så ska jag göra iordning allt som jag inte ska ha kvar. Tänkte ta och sälja iväg det mesta faktiskt. Tvn, tvbänken, soffbordet, min stora tavla (som jag redan har en köpare på), massa porslin, glas och annat som jag har i mitt förråd, kläder, ja massa smått och gott helt enkelt. Jag tänkte sälja iväg allt billigt som tusan, meningen är inte att jag ska tjäna på det, utan bara bli av med sakerna. Annars kommer jag skänka bort det till en loppis eller någon hjälporganisation. 
 
Så om någon vill fynda något billigt så håll utkik här imorgon eller på min facebook så kommer det dyka upp massa saker for sale!
 
Nyvaken Annelie i soffan tidigare idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0