BURN WITH ME

Oj, vad mitt inlägg om sand lät tokigt. Jag är tyvärr inte mer en kvinna och kan inte göra 7saker samtidigt.
 
Det var faktiskt en väldigt intressant dokumentär, för att handla om sand dvs. Det finns faktiskt en "sandmaffia" som har grenar överallt. Stora företag, politiker poliser osv. Sen handlade det om hur mycket männiakan använder sanden i industrin och hur det påverkar världen osv. Att vissa naturliga tillgångar på sand (nu snackar jag havssand som använder vid byggen, ökensand kan man inte användas då kornen är för runda osv) Nä jag struntar i att berätta mer om sand, men ville bara dela med mig om min nya lärdom.  
Efter sanden så vart det en dokumentär om Irak-kriget som Busken startade. Haha vad är det med mig? Skyller på att det inte fanns något annat att se.
 
Nu ska jag iallafall sussa. Måste vara pigg imorgon då jag ska storstäda hela lägenheten. Åker ju hem till Ånge i helgen för det ska vara kalas för mig då jag har fyllt år, trevligt att träffa familjen igen, javisst. Hoppas bara det blir bra väder så jag kan komma ut och fota lite.
 
Sovdax nu! Natti
 
En ganska dålig och oskarp bild som jag tog imorse i förbifarten på väg till jobbet. Regn regn regn. Nu är det verkligen på tiden att införskaffa sig ett paraply. Vilkwt jag har sagt dom senaste månaderna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0