ALLA GRABBAR ÅKER IN

Sådär, nu är min blogg färdigpublicerad på facebook. Har tidigare haft så att det publiceras på facebook automatiskt, men valde att ta bort det nu. Shure, jag kommer väl tappa några läsare, men det är som inte den stora anledningen till varför jag har en blogg. Jag gillar att fota och publicera dom, skriva om småsaker som jag sedan kan gå tillbaka och titta på allt från minnen till utveckling. Sedan att folk går in på den är ju bara ett roligt plus! 
 
Någonting som jag tycker är lite tråkigt är att jag har svårt för att skriva om "djupa funderingar", tror det beror på att jag fungerar så som person att jag analyserar och går igenom det i huvudet istället för att skriva ner det. Ibland kommer jag fram till (inte för att skryta) revolutionerande slutsatser, men jag väljer att blicka upp mot skyn och tänka att Obama ger mig thumbs up och säger "Not Bad" istället för att dela med mig av dom, haha. 
 
Från det ena till det tredje så måste jag få säga att jag är riktigt glad ikväll. Jag handlade ett 8gigs minneskort till systemkameran (äntligen) och har beställt min halloweenkostym för iår. Det vart en svart-tight-latex-helkrops-kostym, som jag tänkte ha en polishatt till och någon schysst sminkning, kan bli sassy. Jo, klart det blir sassy. Bara den sitter bra, men det väntas att se. 
Egentligen så kanske jag borde ha sparat mig, men jag ville inte riskera att stå utan kostym på halloween.Hm, jag måste verkligen leva sparsamt denna månad. Inte för att jag har dåligt med flos, tvärt om (faktiskt), jag har faktiskt gjort iordning en budget som jag ska hålla och då har jag räknat in att spara 6k denna månad, bara för att ha ett kapital. Sedan så är sista hyran betald nu också så det behöver jag inte oroa mig över något mer. Tänkte även ta och betala klart min diskmaskin och bredbandet nästa månad, så det ser ljust ut. 
Men ja, leva tärt och spara peng, that's the sweng. 
 
Nu ska jag sussa, ska upp tidigt och tvätta lite kläder här hemma hos mor och far, sedan ställer jag mig på E14 och liftar hem till Östersund igen!
Godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0