A CUP OF YEARS

Hm. Nu när jag har ätit så mycket socker och snask nere i Göteborg så är min kropp van vid det igen. Så nu sitter jag här med världens jäkla sockersug och vet inte vad jag ska göra, eller jo. Jag ska träna, sen ska jag koka mig en kopp te. That should do it, hoppas jag. Egentligen vill jag bara ställa mig i köket och baka något smaskigt att trycka i mig, men jag har bara ett liv och jag tänker inte förstöra det med att unna mig gotta och bli rutten på insidan och utsidan för den delen.
 
Samtidigt så känner jag att jag har tappat motivationen till att träna. Det händer så jäkla mycket i mitt liv nu som jag måste få bukt med, men samtidigt så är träningen en sak som gör att man kopplar bort allt ett tag. Problemet är bara att det är svårt nu att komma in i det, att verkligen lägga ner allt och lägga fram träningsmattan på golvet och köra, men jag ska göra det, överbevisa mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0