YOU'LL NEVER SEE ME AGAIN

Nu har jag lämnat Östersund, förevigt. Haha, så dramatiskt, men glad är jag. Sedan i lördags har jag pendlat
mellan Ånge och Östersund och flyttat möbler samt städat ur lägenheten och slutligen lämna in nycklarna. 
I lördags hjälpte pappa, Linnéa och Emelie mig med möbler och att packa saker och på söndagen åkte jag och Linnéa upp igen för att städa. Det tog hela jäkla dagen och natten. Klockan 12 på natten var vi klara. Lämnade in nycklarna i Akelius brevinkast, sedan åkte vi på OK där jag köpte en kaffe och morotskaka åt oss för att fira min frihet. 
Vi parkerade i badhusparken för att ta ett sista farväl av staden, så trevligt. Jag är så lycklig. Nu är det bara en lägenhet här i Sundsvall som saknas, sedan är jag fan nöjd. 
 
 
Det skruvas och det donas, så glad att ni finns♥
 
Mitt liv i en bil, så tokigt.
 
Ett nytt kapitel nalkas, nu åker vi.

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! När du tränar, vad brukar du använda dig av för övningar?

Svar: Hej!Jag använder mig av olika övningar som jag har hittat lite här och där som jag sedan har satt ihop till ett eget program. Många av dom har jag tagit från de olika apparna som heter "Daily Workout" sedan så har jag kollat på olika övningar på youtube som jag använder mig av. kram!
EXECUTEBARBIE

2013-10-31 @ 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0