VÄLKOMMEN TILL MINA OMRÅDEN

Gårdagen,
Var på fotboll med jobbet igår på Jämtkraft Arena. Vi började med att käka buffe och dricka öl vid 2, sen bar det iväg, haha. Vi var på Clarion, Bishops (innan vi vart utkastade, haha), den nya rockpuben och Plaza. Riktigt roligt var det och jag gav verkligen all in, headbangade och körde luftgitarrsolon, drack öl, cider, shots och drinkar. Gissa om jag har mått bra idag? 
Vaknade vid 10 och somnade om, vaknade några timmar senare och kikade på en film och somnade igen. Vaknade och slog på American Dad och somnade igen haha. Så jag har alltså sovit till 21 ikväll, jag är verkligen trött nu och redo att sova för att kliva upp och jobba 07. Weyy.
Nä, nu ska jag dricka Oboy och försöka bli trött! Bjuder pä 3 bilder sen igår, le outfit och fotboll! FUN NIGHT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0