U FADE AWAY WITH EVERY BREATH I TAKE

Jag vet inte hur det är där ni bor, men första snöfallet kom till Sundsvall idag!! Det bara vräkte ner från himmelen, självklart smälte det bort direkt, men det var mysigt så länge det varade. Haha, jag vart så till mig att jag spelade in en video på Instagram, för att fånga ögonblicket liksom. (finns att se till höger ->)
 
Om min lilla dag. 
Efter utbildningen idag så knatade jag hem till min big sissy i snöstormen (kanske lite väl överdrivet), där vart jag bjuden på pulled pork-middag, så jäkla tasty. Sedan satt vi och pratade strunt i soffan medans jag lekte med Felix! sötbobben♥
Sen fick jag skjuts tillbaka till min moster av Micke, jag fick även med mig min tvätt hem som min syster hade varit en ängel att tvätta åt mig, lyckan över rena kläder är obeskrivlig. 
Sen när jag kom hem så sket jag i min dagliga springtur, tog och körde lite hederlig hemmaträning istället. Gud vad otränad jag har blivit, det märks att det var ett tag sedan man rörde på musklerna. 
Jag tänkte faktiskt ta och visa det fasansfulla, hur jag såg ut i vintras då jag hade mina vidriga sambokilon.. Det är bilder som jag alltid kollar på för att motivera mig själv, eftersom jag aldrig vill hamna där igen. 
Det blir sen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0