THE BEST

 
 
Idag vart det faktiskt en riktig middag! Jag och Marianne gick och handlade på ica när jag kom hem ifrån jobbet sedan ställde jag mig och gjorde hemlagade köttbullar med stuvade makaroner. Riktigt mummsigt. Nu är jag mätt. Dock så vart jag jääkligt sugen på något sött tidigare ikväll, det märks att jag inte ätit rent socker på ett tag, det är väl egentligen i glaset med juice jag dricker varje morgon. Men jag höll ut, drack lite citronbubbelvatten och tog en snus, sen vart det lugnt igen, haha. 
Nä, gud så mycket tråkiga matbilder det blir i bloggen nu. Jag ska börja ta med mig kameran när jag går på jobbet så att jag kan ta några fina höstbilder på min väg hem och dit. Jag har faktiskt redan spanat ut några fina motiv jag ska fånga. fun fun fun

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så gott!

Svar: Ja verkligen! :)
EXECUTEBARBIE

2013-10-16 @ 21:03:49
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Annika

GOTT!

Svar: :D:D
EXECUTEBARBIE

2013-10-17 @ 12:37:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0